امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نرم افزار حسابداری میزان
#1
شرکت داده کاوان پارس در سال ۱۳۸۳ با همت و هم فکری تعدادی از مهندسین و کارشناسان مالی باسابقه و مجرب در رشته های کامپیوتر و حسابداری وارد عرصه شد. هدف و انگیزه اصلی در راه اندازی این شرکت تلاش مستمر در راه تولید نرم افزار های مالی و اداری می باشد. این هدف جز با همکاری بی دریغ مهندسان و عزم جزم آنها در استفاده از علوم و تکنولوژِی جدید برای تولید نرم افزار ها میسر نبود. در همین راستا مهندسین فعال درشرکت داده کاوان پارس با بهره گیری از نیروهای تحصیلکرده و مستعد در عرصه مدیریتی و کارشناسی اقدام به تولید نرم افزار های گوناگونی نمودند.  مجموعه این اقدامات در گذر تاریخ باعث پدید  آوردن پتانسیلی فعال و قابل تقدیر درعرصه نرم افزار در زمینه های مختلف شده است. به نحوی که اکنون این شرکت با سپری کردن بیش از یک دهه از فعالیت خود موفق به ارائه نرم افزار های گوناگونی گردیده است
چرا سیستم های مالی میزان؟
سیستم های مالی میزان، تولید کننده نرم افزارهای جامع منطبق با تعاریف و تکنولوژی روز دنیاست که سعیش بر این بوده است که تمامی وجوه کسب و کارهای مختلف را در بر بگیرد. این شرکت با پیاده سازی فرآیندهای سازمانی بر بستر نرم افزار، اطلاعات مالی یک شرکت را به صورت یکپارچه و دقیق در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
آرمان ما تحلیل نیاز مشتریان و سیستمی کردن فرآیند آن هاست. کاهش فعالیت روزانه و همچنین افزایش کنترل بر تمامی فرایندهی شرکت، دسترسی سریع و کامل به تمامی اطلاعات در هر مکان و در هر لحظه و گزارشگیری دقیق در هر قسمت مطابق استانداردهای مالی برای از بین بردن مغایرت ها و تجمیع اطلاعات  از خدمات متناوب شرکت می باشد 
هدف بالا بردن بهره وری، کارایی و در نتیجه سودآوری یک سازمان است. یک نرم افزار جامع تصویر شفافی از کارآمدی یک شرکت به نمایش می گذارد و با ارزیابی دقیق و سریع روند اجرایی عملیات یک سازمان را با توجه به نیاز مشتریان تغییر می دهد.   می توان با در اختیار گذاشتن اطلاعات درست و یکپارچه ، یک سازمان را در مدیریت دقیق کسب و کار خود همراهی کرد
سیستم های مالی میزان  با ارائه پشتیبانی برجسته، ایجاد تعامل گسترده با مشتریان، پاسخ گویی تمام وقت، راهنمایی و مشاوره های مالی مشتریانش را  در عرصه کسب و کارشان همراهی می کند.
از جمله فعالیت های نرم افزاری میزان
 
  • ارائه نرم افزار انبارداری با هدف کنترل دقیق تعدادی و ریالی انبار و دسترسی سریع به اطلاعات
  • ارائه نرم افزار حسابداری و خزانه داری میزان با هدف پوشش فرآیندهای مختلف شرکت ها
  • ارائه نرم افزار حقوق و دستمزد میزان در جهت کنترل دقیق و محاسبات حقوق ماهیانه پرسنل شرکت
  • ارائه نرم افزار فروشگاهی میزان جهت سهولت در کنترل فروش و ثبت عملیات حسابداری و انبارداری به صورت اتوماتیک، گزارشگیری عملکرد فروشگاه ها و رتبه بندی کالاها می باشد
  • ارائه نرم افزار مالیات بر ارزش افزوده مطابق با استانداردهای مالیاتی کشور و گزارشگیری دقیق از معاملات فصلی 
  • ارائه نرم افزار دبیرخانه در جهت ثبت نامه های وارده و صادره شرکت و ثبت پیوست ها
  • نرم افزار های سفارشی مطابق درخواست ها مشتریان برای سیستمی کردن و ثبت عملیات روزانه 


محصولات
  1. سیستم یکپارچه مالی
  2. نرم افزار اموال و دارایی های ثابت
  3. نرم افزار فروشگاهی
  4. نرم افزار مالیات برارزش افزوده
  5. نرم افزار دبیرخانه
  6. نرم افزار حسابداری
  7. نرم افزار حقوق و دستمزد
  8. نرم افزار انبارداری میزان
  9. نرم افزار خرید و فروش 


سیستم یکپارچه مالی
سیستم های یکپارچه مالی، تمامی اطلاعات و فرآیندهای مالی شرکت شما را در یک محیط  بصورت منسجم مدیریت کند. این سیستم ها کمک میکنند تا اطلاعات کاملی از کسب و کار خود، برای اخذ تصمیم های درست و دقیق و همچنین کنترل بهتر و بیشتر روی فرآیند های سازمان داشته باشید. اولین و مهمترین قدم برای بهبود فرآیند تصمیم گیری در سازمان یکپارچه سازی اطلاعات می باشد لذا  اطلاع از ذخایر انبارشرکت ، مسائل مشتریان، اهداف درآمدی و مالی و تجزیه و تحلیل داده ها در راستای رشد سازمان ضروری می باشد
از مزایای بهره گیری از سیستم های یکپارچه مالی تسریع در گردش اطلاعات  و خودکار شدن فرآیند ها می باشد که در نتیجه آن علاوه بر سرعت بخشی می توان از صحت اطلاعات و شفافیت گردش کار  اطمینان حاصل کرد. در سیستم های جزیره ای به دلیل نگهداری اطلاعات در سیستم های مجزا، ضریب اشتباه بالا می برد و امکان مغایرت در اطلاعات پراکنده سازمان وجود دارد
سیستم گزارشگیری، دسترسی به اطلاعات تجمیعی و تحلیل مالی هوشمند از دیگر مزایای سیستم های یکپارچه می باشد. این قابلیت قدرت تصمبم گیری را در سازمان افزایش می‌دهد و نیازی به زیر ساخت هایی جهت نگهداشت اطلاعات برنامه های مجزا نخواهد داشت. در همین راستا امکان نمایش نمودارها و داشبوردهای حاوی اطلاعات نظارتی و کلیدی مرتبط با عملکرد مالی و عملیاتی شرکت میسر می باشد.  بمنظور دستیابی به این اهداف  هر سازمان ملزم به بکارگیری راهکارهای جامعی جهت ثبت مدیریت خرید، تدارکات و سفارشات، مدیریت تولید، حقوق و دستمزد پرسنل، سیستم های مالی و سیستم فروش بصورت یکپارچه می‌باشد.
تفاوت سیستم های یکپارچه مالی و سیستم های MIS  
  1. سیستم های یکپارچه فقط از یک پایگاه داده استفاده می کنند، در حالی در سیستم های MIS  هر نرم افزار دارای یک سیستم پایگاه داده جداگانه می باشد. هر چند در سیستم های MIS میزان این پایگاه داده هایی که بصورت جداگانه هستند با یک دیگر لینک می باشند ولی در سیستم های یکپارچه سرعت و عملکرد تحلیل داده به مراتب قوی تر می باشد
  2. در نرم افزار های یکپارچه خروجی  هم بر مبنای فرآیند و  هم اجزا وظیفه ای هر قسمت  کسب و کار صورت می گیرد در صورتیکه در سیستم های MIS فقط برمبنای اجزا وظیفه ای کسب و کار می باشد
  3. فرآیندهای که بصورت غیر خودکار در سیستم های MIS ثبت می شوند باعث بروز مشکلاتی مشابه ایجاد مغایرت و ورود اطلاعاتی تکراری می گردد
  4.  تکنولوژی تولید نرم افزار در سیستم های یکپارچه و محیط توسعه بصورت یکسان است. ولی در سیستم های MIS هر نرم افزار در بستری جداگانه تهیه می شود و محدودیت در توسعه وجود دارد
مزایای سیستم های یکپارچه 
در سیستم های یکپارچه مالی شاهد یکپارچگی اطلاعات و افزایش سازگاری در اطلاعات موجود درسازمان می‌باشند. یک پایگاه داده منسجم و اطلاعاتی دقیق می تواند یک سازمان را در جهت برنامه ریزی بر طبق منابع و اخذ تصمیمات سازمانی  سوق دهد. دسترسی به گزارشاتی جامع تر فقط از طریق یکپارچگی اطلاعات امکان پذیر است
از دیگر مزایای سیستم های یکپارچه میزان می توان به  هماهنگی اطلاعات بین بخش های مختلف یک سازمان، کاهش خطای انسانی، کاهش وقفه های کاری و افزایش فرآیندی سازمان  اشاره کرد. سیستم های یکپارچه در راستای بهبود تدریجی فرآیندهای سازمانی طراحی و پیاده سازی شده است

نرم افزار یکپارچه مالی میزان 
نرم افزار یکپارچه مالی میزان جهت برقراری ارتباط بین کادر مدیریتی سازمان ها و فرآیندهای سازمانی مانند مدیریت عملیات خرید و سفارشات، مدیریت تولید محصول و بهای تمام شده، مدیریت منابع انسانی و سیستم های حسابداری و خزانه داری طراحی و پیاده سازی شده است. از مزایای نرم افزار یکپارچه میزان می توان به موارد زیر اشاره کرد
  •  انبارداری پیشرفته با گزارشات جامع از تمامی فرآیندهای داخل انبار با ثبت روش های قیمت گذاری به صورت FIFO و نرخ میانگین جهت محاسبه موجودی انبار می باشد.  
  • محاسبه بهای تمام شده محصول و یا خدمات به همراه برنامه ریزی برای تولید و بهینه سازی فرآیند تولید 
  • مدیریت و اتوماسیون خرید و تدارکات کالا و همچنین اتوماسیون تحویل کالا به انبار داده ها 
  • مدیریت فروش و ثبت محاسبات فروش و پورسانت ها در قسمت های مالی 
  • گزارشات و ثبت تمامی رویدادهای حسابداری 
  • ثبت تمامی عملیاتی خزانه داری و اسناد مدت دار 
  • دریافت صورت های مالی و گزارشات مالی در هر زمان بصورت خودکار 
  • محاسبه بیمه، مالیات و حقوق و دستمزد پرسنل بصورتت اتوماتیک و صدور و ثبت سند حسابداری در سیستم های مالی 
  • ثبت اموال و دارایی ثابت 

از دیگر ویژگی های بارز این سیستم ثبت شرکت بصورت  نامحدود می باشد. امکان ثبت کدینگ حسابداری منعطف و تعریف انبار های متعدد در سیستم وجود دارد. انعطاف در ثبت و صدور اتوماتیک اسناد می باشد. تمامی اسنادی که در سیستم بصورت اتوماتیک ثبت می گردد قابلیت ویرایش و حذف دارد.
در سیستم یکپارچه مالی میزان  علی رغم اینکه تمامی اطلاعات در یک پایگاه داده نگهداری می شود، کنترل سطح دسترسی پیشرفته  جهت مشاهده افزودن و ویرایش و حذف اسناد هر شرکت توسط کاربران  وجود دارد.




نرم افزار اموال و داراییهای ثابت 

سیستم اموال و دارایی های ثابت با هدف مدیریت عملیاتی و ثبت مربوط به  اموال و دارایی‌ها طراحی شده، این نرم افزار اطلاعات دقیقی از مشخصات فیزیکی دارایی های موجود در سازمان، با مشخص نمودن محل استقرار، استفاده‌کنندگان دارایی، روادید مرتبط با دارایی از مرحله خرید تا کنارگذاری و اسقاط و همچنین گزارشات استاندارد در قالب نظام نوین اموال در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این راستا سیستم‌های مالی میزان با ارائه نرم افزار اموال و دارایی های ثابت، مدیران مجموعه را از سرمایه های موجود در سازمان و همچنین سرمایه‌گذاری‌های آتی سازمان یاری می‌رساند. این نرم افزار با دیگر محصولات سیستم های مالی میزان یکپارچه است .

 

تعریف و طبقه بندی دارایی ها

طبقه بندی دارایی  بر اساس گروه و دسته و واحدهای سنجش گوناگون
امکان صورت برداری اولیه از دارایی‌های سازمان
امکان تعریف ساختار کدینگ به صورت دستی و خودکار
تعریف واحد ها و محل استقرارهای متفاوت برای هر کالا

ثبت روادید مرتبط با دارایی های ثابت

ثبت دارایی بدون استهلاک، استهلاک مستقیم، استهلاک نزولی
درخواست خرید کالا و اتوماسیون قبل از خرید شامل درخواست خرید اموال، تایید اموال توسط مدیر و لیستی از اموال تاییدی
ثبت قیمت خرید، استهلاک انباشته و عمر مفید دارایی‌ها
قابلیت صدور سند رسید اموال و مشخص نمودن قیمت خرید اموال با قابلیت ثبت رسید به تعداد مشخص و افزودن مشخصات اختصاصی برای هر اموال با ثبت تاریخ صدور
قابلیت صدور سند تحویل اموال و مشخص نمودن شخص دریافت‌کننده دارایی، ثبت پلاک مربوطه و محل استقرار
ثبت خروج دارایی به صورت فروش یا انهدام
صورت برداری اولیه از دارایی‌های موجود در سازمان با امکان ثبت پلاک قدیم و تاریخ استفاده و ثبت استهلاک انباشته دارایی مورد نظر با در نظر گرفتن محل استقرار .

گزارشات نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

گزارش‌گیری از کارت دارایی‌های ثابت که با مشخص نمودن هر پلاک اطلاعات مربوط به هر اموال اعم از محل استقرار، نرخ استهلاک، نوع دارایی، استفاده کننده و مبلغ خرید کالا و استهلاک آن طی سالیان گزارش داده می‌شود. (تعیین وضعیت دارایی در هر مقطع زمانی) و حفظ سوابق تغییرات دارایی
گزارش‌گیری از اطلاعات فهرست ارزش دارایی‌های ثابت به تفکیک گروه دارایی‌ها
گزارش‌گیری از جدول گروه استهلاکات دارایی که گزارشی در ارتباط با مبلغ خرید برای هر گروه دارایی، استهلاکات سنواتی، جاری و انباشته و در نهایت ارزش دفتری هر گروه کالا مشخص می‌شود.
گزارش‌گیری از ریز محاسبات استهلاکات دارایی که اطلاعاتی از مبلغ خرید هر کالا و استهلاکات سنواتی، جاری و انباشته آن محاسبه می‌کند و ارزش دفتری هر کالا را مشخص می‌کند.
امکان تهیه گزارش در قالب دلخواه و طراحی چاپ‌های گوناگون
امکان گزارش‌گیری با فرمت‌های مختلف اکسل و چاپ

پنل مدیریتی و سطوح دسترسی نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

مدیریت دسترسی کاربران بر اساس مسئولیت و حیطه وظایف

تعریف تحویل دهندگان و تحویل گیرندگان اموال

امکان کنترل و ایجاد محدودیت دسترسی کاربران، محدویت در افزودن، ویرایش و حذف اموال تعریف شده در سیستم و همچنین دسترسی به منوها و زیر منوهای سیستم مربوطه

افتتاحیه سال جدید مالی در سیستم و مستهلک کردن سال مالی گذشته

امکان دریافت و ارسال به سیستم‌های دیگر

 


نرم افزار فروشگاهی

 

با توجه به نیازهای متفاوت فروشگاه‌ها در این حوزه احتیاج به نرم افزار متفاوت‌تری است ، مهم‌ترین تفاوت عدم آشنایی کاربران نرم افزار فروشگاه‌ها به فن مالی و حسابداری است. به‌همین منظور نرم افزار فروشگاهی میزان با تحلیل فرآیندهای فروشگاه‌ها وارد بازار شده است.
صدور چندین فاکتور همزمان توسط یک کاربر، کارکرد با تمامی دستگاه‌های بارکد خوان ، اتصال به صندوق‌های  POS فروشگاهی‌، اتصال به دستگاه کارت خوان بانک‌، ثبت اطلاعات با کمترین عملیات کاربری‌، کارکرد با چاپگرهای حرارتی (فیش پرینتر های فروشگاهی)، همخوانی با ترازوهای دیجیتالی و ... مواردی هستند که در نرم  افزار فروشگاهی میزان پیاده شده‌است.
از مهم‌ترین مواردی که در فروشگاه‌ها مورد توجه است، دو آیتم جلوگیری از اشتباهات کاربری در ورود اطلاعات و ثبت فاکتورهای فروش با بالاترین سرعت ممکن با توجه به وجود ساعت‌های ترافیک کاری (پیک کاری فروشگاه) توسط کاربران است که در این نرم افزار به بهترین نحو پیاده سازی شده‌است.
یکی از مواردی که در فروشگاه‌ها ممکن است روی دهد،  ثبت فاکتور فروش با عملیات ناموفق کارتخوان بانکی می‌باشد، در نرم افزار صندوق فروشگاهی میزان این امکان وجود دارد که پس از تراکنش موفق کارتخوان فاکتور فروش ذخیره و چاپ شود تا کاربر را متوجه ناموفق بودن عملیات نماید.

کیت تولید

ماژول تولید مورد استفاده فروشگاه‌هایی خواهد بود که کارگاه تولیدی نیز دارند مانند فروشگاه‌های مبلمان ، رستوران‌ها و ...
  • امکان تعریف فرمول تولید (مواد اولیه و مقدار مورد استفاده بابت هر محصول)
  • مشخص نمودن هزینه مستقیم و هزینه های سربار
  • ثبت رسید تولید (کسر خودکار مواد اولیه از انبار مواد و ثبت ورود به انبار محصول به انبار محصول توسط نرم افزار فروشگاهی میزان)
مزایای نرم افزار فروشگاهی
  • کارکرد سریع با کمترین عملیات کاربری
  • امکان استفاده تحت شبکه داخلی و بستر اینترنت با سرعت و امنیت بالا
  • نصب و راه اندازی، آموزش و یکسال پشتیبانی رایگان
  • هشدار رسیدن موجودی به نقطه سفارش و جلوگیری از عدم موجودی کالا
  • بروزرسانی خودکار قیمت فروش کالاها با ثیت فاکتور خرید
  • ردیابی اجناس و زمان، از دیگر امکانات برجسته این نرم افزار است.
مزایای ویژه نرم افزار صندوق فروشگاهی

راه حلی مناسب جهت خارج شدن از پیچیدگی‌های قیمت گذاری با قیمت گذاری پویا توسط نرم افزار فروشگاهی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

با گزارشات متنوع از کالاها و سود یا زیان فروش کالاها، فاکتورها و  فروشگاه با ابزاری قوی و سریع می‌توانید با اطمینان تصمیمات مدیریتی بگیرید.

 میزان قابلیت استفاده در تمام فروشگاه‌های عمده فروشی، خرده فروشی و فروشگاه‌هایی که به‌صورت همزمان تولید کننده نیز هستند را دارد و شما می‌توانید کارایی کسب و کارتان را با نرم افزار خودتان رصد نمایید.

اتصال شعبه های فروشگاه با بستر اینترنت و داشتن یک پایگاه داده و گزارش‌گیری تجمیعی از شعبات و تفکیکی هر شعبه از فروشگاه.




نرم افزار ماليات بر ارزش افزوده

 

يكي از منابع اصلي درآمد دولتها ماليات است كه تحت عناوين مختلف وصول ميشود. درآمد حاصل از ماليات، بخش قابل ملاحظه اي از بودجه دولتها را تشكيل ميدهد و دركشورهايي كه ماليات از نظام قانوني و مردمي برخوردار است، بيش از ۶۰% بودجه عمومي را تشكيل ميدهد.
دراقتصاد ايران، متناسب با رهنمودهاي كلي سند برنامه سوم توسعه، به منظور كاهش اتكاي بودجه دولت به درآمد نفت مقرر شد تا سهم درآمدهاي مالياتي در تركيب منابع درآمدي دولت با گسترش پايه هاي مالياتي از طريق وضع ماليات بر ارزش افزوده افزايش يابد. از این رو احتساب مالیات بر ارزش افزئوه برای تمامی شرکت ها و سازمانها امری ضروری می باشد شرکت داده کاوان پارس با ارائه نرم افزار مالیات بر ارزش افزوده این کار را برای شرکت ها و سازمان ها بسیار آسان نموده است. با کمک این نرم افزار تمامی گزارشات محاسبات فصلی و پیش نویس اظهارنامه ها به سهولت در دسترس قرار خواهد گرفت.

لیست امکانات نرم افزار مالیات بر ارزش افزوده میزان:
  • امکان تعریف کالا/خدمات با نرخ مالیات بر ارزش افزوده توسط کاربر.
  • امکان ثبت فاکتورهای خرید و فروش با پارامترهای مورد نیاز ارزش افزوده.
  • امکان ثبت مشخصات مورد نیاز خریدران و فروشندگان.
  • امكان چاپ فاكتور هاي استاندارد سازمان امور مالياتي.
  • گزارش محاسبات فصلي ماليات بر ارزش افزوده.
  • گزارش محاسبات فصلي خريد و فروش(كالا و خدمات)
  • پيش نويس اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده  توسط نرم افزار و به صورت کاملا خودکار.
  • گزارش از فروش کالا خدمات معاف از مالیات و ارزش افزوده.
  • گزارشات از واردات کالا،خدمات مشمول و غیر مشمول.
  • نرم افزار ماليات بر ارزش افزوده شامل گزارشات متنوع ديگر نيز مي باشد.
  • تمامی گزارشات امکان چاپ و  ارسال به Excel را دارند.

سعید حافظی هستم از مدیران شرکت حسابداری سامان ارقام پارسیان
پاسخ
#2
نرم افزار حسابداری

 

حسابداری مجموعه‌ای از اجزا به هم پیوسته در داخل یک سازمان یا موسسه را جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل، ثبت، طبقه‌بندی، تلخیص رویدادهای مالی می‌نماید و اطلاعات حاصله را در قالب گزارشاتی در اختیار استفاده‌کنندگان درون و برون سازمانی قرار می‌دهد.

هدف این است که بتوان موقعیت سازمان خود را در بازارهای داخلی و جهانی ارزیابی کرده و با روش‌های نوین و عملی به مشتریان خود بشناساند و در نهایت بتوان خروجی‌های سازمان خود را در قالب گزارشات مدون و استاندارد جهت استفاده مدیران سازمان و سهامداران در اختیار آنها بگذارد.
نرم افزار حسابداری میزان از مهم‌ترین ابزارهایی است که می‌تواند چنین امکاناتی را در اختیار سازمان قرار دهد. نرم افزار حسابداری میزان به عنوان هسته اصلی سیستم خاص وظیفه جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی نتایج عملیات و کلیه فعالیت‌های انجام شده در سطح سازمان را به عهده دارد.


امکانات نرم افزار حسابداری میزان
 
هدف از امکانات ایجاده شده در نرم افزار حسابداری میزان ایجاد انعطاف در تعریف حساب‌ها و پوشش فرآیندهای مختلف شرکت‌ها و در نهایت کاربری ساده و سریع برای حسابداران است، بدین منظور کارکرد با موس و کیبورد و هر کدام به‌تنهایی و استفاده از کلیدهای میانبر و سریع در نرم افزار حسابداری میزان قرار داده شده‌است.
  • امکان ایجاد شرکت نامحدود رایگان

  • معرفی سرفصل حساب در سطوح گروه حساب‌ها، کل، معین، تفصیلی و سه سطح تفصیلی به صورت شناور.

  • دارای تسهیلات لازم جهت ورود اطلاعات سند به ساده‌ترین روش ممکن.

  • امکان ایجاد سرفصل‌های جدید و مشاهده گردش حساب‌ها در زمان صدور سند حسابداری.

  • مشاهده و چاپ مانده حساب‌ها و امکان دسترسی سریع از مانده به گردش عملیاتی دفاتر حسابداری و سند حسابداری.

  • مشاهده و چاپ فهرست اسناد مدت‌دار به ترتیب سررسید با اعلام شماره و نام ذینفع.

  • صدور ذخیره و حذف اتوماتیک اسناد سود و زیان، افتتاحیه و اختتامیه در زمان مورد نظر.

  • امکان معرفی، اصلاح و حذف دوره‌های مالی با تعداد نامحدود و تعیین محدوده زمانی دلخواه.

  • معرفی و نگهداری حساب‌های چند شرکت مختلف با تعداد نامحدود به صورت مجزا روی یک سیستم.

  • تعریف، اصلاح و حذف حساب‌ها در سطوح گروه‌، کل، معین، تفضیلی و سطوح تفصیلی شناور.

  • کپی سند حسابداری در یک سند جدید.

  • مشاهده خلاصه اسناد حسابداری و امکان حذف و اصلاح اسناد مورد نظر.

  • ارائه تراز آزمایشی دو، چهار، شش ستونی در هر محدوده زمانی و برای کلیه حساب ها (در کلیه سطوح) و همچنین معین‌های یک حساب کل یا تفضیلی‌های یک حساب معین.

  • ایجاد اسناد بصورت موقت و دائم

  • تعریف مراکز هزینه به تعداد دلخواه با امکان اصلاح‌، حذف و جستجو.

  • مشاهده و چاپ سرفصل‌های کل، معین و تفضیلی به همراه کدبندی آن‌ها.

  • وابسته کردن هر کد حساب سند به مراکز هزینه، یا تفضیلی شناور مربوطه.

  • بستن حساب‌های موقت و صدور سند سود و زیان و سند اختتامیه به صورت خودکار در پایان هر دوره مالی.

  • نمایش ترازنامه و تراز سود و زیان مطابق با استاندارهای حسابداری.

  • جستجو بسیار ساده و سریع حساب‌ها بر اساس نام حساب ها و کد حساب ها و امکان پیشنهاد کد مورد جستجو (Auto complete)

  • تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات نرم افزار حسابداری در مسیر دلخواه (فلاپی ، فلش، دیسک، هارد دیسک و...) به همراه فشرده سازی

  • نمایش جمع مبالغ بدهکار و بستانکار و میزان اختلاف آن برای هر سند و امکان استفاده از کلیدها ی میانبر  جهت درج مانده سند یا مبالغ سطر قبلی سند.

  • ثبت واحد سازمانی به هر سطر سند و تهیه گزارشات حسابداری برای هر واحد سازمان.

  • تعریف مدیر نرم افزار حسابداری و کاربران با سطح دسترسی متفاوت (به ریز عملیات)

  • مشاهده مانده حساب های کل و معین و تفصیلی و دسترسی راحت (با دوبار کلیک از کل به معین و از معین به تفضیلی)

  • ثبت عملکرد کابران و مشاهده آن توسط مدیر نرم افزار حسابداری.

  • تعریف شرح تکراری در هنگام صدور سند نرم افزار حسابداری با استفاده از کلیدهای میانبر در هنگام صدور سند.

  • باز کردن هم زمان تمام فرم ها در محیط نرم افزار حسابداری و تغییر اندازه و موقعیت فرم ها.

  • انتقال سر فصل های حسابداری، مراکز هزینه و اسناد مالی از یک شرکت به شرکت دیگر.

  • انتقال گروهی اسناد حسابداری در شرکت های مختلف و دوره های مالی مختلف.

  • تراز تفکیکی معین های یک حساب کل یا تفضیلی های یک حساب معین.

  • امکان ثبت تعداد پیوست‌ها برای هر سند حسابداری.

  • قابلیت تعریف ۴ آیتم برای تاییدکنندگان و تهیه‌کنندگان سند نرم افزار حسابداری و چاپ در سند حسابداری نرم افزار.

  •  مرتب‌سازی اسناد نرم افزار حسابداری براساس تاریخ سند.

  • جستجو مبالغ و شرح خاص در تمام اسناد صادر شده.

  • امکان انتقال اسناد ما بین شرکت‌ها

  • مغایرت گیری بانک به صورت خودکار و دستی

  • امکان ادغام سازی سندهای حسابداری بر اساس شماره سند و یا تاریخ

  • امکان جا به جایی اسناد در یک تاریخ

  • سه روش انتخابی برای مرتب سازی ردیف های سند (به ترتیب ورود کاربر، مرتب سازی خودکار و...)

  • امکان جا به جایی اسناد در یک تاریخ

  • شامل نرم افزارهای جانبی (دفتر تلفن، دفترچه اقساط و نرم افزار سررسید)

  • نرم افزار حسابداری مالی (ویژه کلیه مشاغل شرکت ها)

  • نرم افزار حسابداری  پیمانکاری (دارای مرکز هزینه و ...)

  • امکان تعریف کدینگ حساب‌ها از فایل Excel و همچنین خروجی Excel از کدینگ حساب‌ها جهت استفاده در شرکت‌های دیگر.

  • امکان استفاده از کدینگ پیش فرض سیستم میزان

  • کنترل حساب‌های با مانده خلاف ماهیت حساب

  • امکان نگهداشت سند حسابداری بدون ثبت در دفاتر و ترازها تا تکمیل شدن نهایی

  • قابلیت چاپ نام صادر کننده سند حسابداری

  • امکان ورود سندهای حسابداری با فایل اکسل (بصورت تکی یا گروهی با استفاده از تاریخ سند حسابداری)

  • امکان پیوست فایل به سند حسابداری (فرمت‌های مختلف تصویر، متن - PDF و ... با قابلیت دریافت و نمایش فایل‌ها )

  • امکان مشخص نمودن طول کدینگ حساب‌ها توسط مدیر سیستم.
گزارشات نرم افزار حسابداری میزان
علاوه بر گزارشات استاندارد حسابداری مانند گزارشات دفاتر و گزارشات تراز، گزارشات نموداری ماهانه و گزارشات مورد نیاز برای حسابداری پیمانکاری در نرم افزار حسابداری میزان طراحی شده‌است. برای حسابداری پیمانکاری قابلیت گزارش‌گیری تمام گزارشات برای پروژه‌ها وجود دارد. به‌طور مثال علاوه بر گزارش سود و زیان شرکت، امکان گزارش‌گیری سود و زیان هر پروژه‌ای وجود دارد یا گزارشات دفاتر و ترازها برای پروژه ها امکان‌پذیر است.
  • گزارش خلاصه اسناد ماهانه جهت ثبت دفاتر قانونی

  • تهیه گزارشات تراز به تفکیک مراکز هزینه و بصورت کلی.(گزارشات ترازهای کل، معین، تفضیلی، تراز اشخاص، موسسات و شرکت ها)

  • گزارش دفتر حسابداری از مراکز هزینه در نرم افزار حسابداری.( گزارشات عملکرد دفترروزنامه، کل، معین، تفضیلی و دفتر زیر مجموعه یک حساب کل، دفتر اشخاص و دفتر مرکز هزینه و واحدها)

  • امکان گزارشگیری دفتر روزنامه و خلاصه اسناد بصورت ماهانه(۱۲ سند) جهت تحریر دفاتر قانونی ماهانه

  • پیش نمایش چاپ در تمام گزارشات نرم افزار و امکان چاپ گرفتن از یک صفحه دلبخواه با تمامی چاپگرهای قابل شناسایی در محیط ویندوز.

  • چاپ سریع گزارشات و اسناد نرم افزار حسابداری .

  • چاپ ترکیبی ترازهای معین، تفصیلی و سطح شناور

  • تبدیل هر گزارش دلخواه به فایل EXCEL و ارسال آن به ایمیل.

  • تهیه گزارشات نموداری ، میله ای و دایره ای ماهیانه از حساب ها

  • امکان گزارشگیری کامل از عملیات کاربران در نرم افزار حسابداری

  • وسایر گزارشات استاندارد موردنیاز کاربران و مدیران...
نرم افزار خزانه داری
نرم افزار خزانه داری شامل عملیات چک و بانک میباشد، که با هر ثبت در خرانه داری ، سند حسابداری صادر میگردد، استفاده از این قسمت علاوه بر گزارشات چک و بانک شامل مزایایی مانند هشدار سررسید چک ها و چاپ رسید های دریافت و پرداخت چک و بانک می باشد.
  • ثبت عملیات سندپرداخت نقد، صدور و پرداخت چک، رسید دریافت نقد و چک

  • امکان تعریف دسته چک و صدور چندتایی چک در یک ثبت  خزانه داری

  • ثبت عملیات واگذاری، وصول، برگشت و عودت چک 

  • افتتاحیه اسناد خزانه داری

  • گزارشات چک های دریافتی،موجودی چک در صندوق، چک های واگذاری به بانک

  • گزارشات چک های وصولی، برگشتی، خرج نشده و عودتی 

  • دریافت ها و پرداخت های روزانه و جستجوی چک
پنل مدیریتی نرم افزار حسابداری شرکتی میزان
در پنل مدیریتی نرم افزار حسابداری میزان علاوه بر مدیریت کاربران قابلیت تعریف و مدیریت شرکت‌ها وجود دارد
  • معرفی کاربر با ایجاد سطح دسترسی‌های محدود به تعداد مورد نیاز.

  • تنظیمات نرم افزار حسابداری (درج لوگو شرکت در چاپ، آرشیوگیری اتوماتیک توسط نرم افزار، جای امضاء در چاپ سند حسابداری و گزارشات و....)

  • گزارش از عملیات انجام شده توسط کاربران (ساعت ورود و خروج از سیستم، سندهایی که کاربر صادر کرده، حذف یا اصلاح نموده و تمام عملیاتی که کاربران داخل سیستم حسابداری انجام داده‌اند)

  • مدیریت دسترسی به عملیاتی چون ذخیره، ویرایش یا حذف توسط کاربران 
چرا نرم افزار حسابداری میزان
یکی از مزایای نرم افزار حسابداری میزان دورکاری می‌باشد، با این امکان، نرم افزار حسابداری در بستر اینترنت قابلیت کارکرد دارد و محدودیت مکانی برای کارکرد وجود ندارد.
  • تعداد شرکت نامحدود و رایگان

  • تحت شبکه با امنیت و سرعت بالا

  • یک سال پشتیبانی رایگان بهمراه بروزرسانی امکانات جدید

  • نصب و راه اندازی بر روی سیستم مشتریان 

  • آموزش کامل نرم افزار حسابداری به صورت حضوری و آنلاین

سایت شرکت تولید کننده : 


تلفن های تماس : 

۸۸۸۵۰۶۳۲ , ۸۸۸۵۰۶۳۵ ۸۸۸۵۰۶۴۰

آدرس:
تهران- خیابان دهم گاندی پلاک ۴ طبقه سوم
سعید حافظی هستم از مدیران شرکت حسابداری سامان ارقام پارسیان
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان