2020/07/27، 12:26 PM
همکاران سیستم در سال ۱۳۶۶، با ۱۲۰ هزار تومان سرمایه و توسط جمع سهنفرهی محمود نظاری، شهریار رحیمی و همایون حریری کار خود را آغاز کرد و از همان ابتدا برای مکانیزه کردن فرایندهای سازمانی، با عرضهی نرمافزارهای کاربردی، استفاده از کامپیوتر و نرمافزار را در کسبوکارهای ایرانی به جریان انداخت. امروز، همکاران سیستم بزرگترین شرکت نرمافزاری بخش خصوصی کشور است و با عرضهی راهکارهای هوشمند نرمافزاری به کسبوکارها در اندازههای مختلف (شرکتها و سازمانهای بزرگ، متوسط و کوچک) و در صنایع گوناگون، همراه آنها در پیشبرد و توسعهی سریعتر کسبوکارشان است.
همکاران سیستم با شناخت و تجربهای که از همراهی مشتریان خود کسب کرده است، راهکارهایی متناسب با فرایندها و نیازهای آنها را در اختیارشان میگذارد و همواره همسو با فناوریهای روز دنیا راهحلهای خود را توسعه میدهد.
راهکارهای همکاران سیستم به صاحبان کسبوکارها کمک میکنند تا با بینش دقیقتری سازمانشان را مدیریت کنند و از تغییرات بازار و روندهای آن مطلع شوند.
اصلیترین فعالیتهای همکاران سیستم
سپیدار همکاران سیستم نرمافزاری یکپارچه ویژهی کسبوکارهای کوچک است. این نرمافزار با توجه به نیاز شرکتها در حوزههای خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری تولید شده است . و به شما کمک میکند تا فرآیندهای کسبوکار خود را به سادگی و هوشمندانه مدیریت کنید.
• ارائهی راهکارهای نرمافزاری برای سازمانهای متوسط و بزرگ در صنایع مادر، تولیدی، خدماتی و بازرگانی؛ با محصول راهکاران (ERP+BI+BPM Tools)
• ارائهی راهکاران بر بستر ابر ( ERP On the Cloud)
• ارائهی راهکارهای نرمافزاری برای کسبوکارهای کوچک؛ محصول سپیدار
• ارائهی راهکارهای نرمافزاری برای اصناف؛ محصول دشت
• ارائهی راهکارهای خاص فناوری اطلاعات برای دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی؛ محصول بخش عمومی
• ارائهی راهکار اتوماسیون اداری تحتوب
• ارائهی خدمات آموزش، استقرار و پشتیبانی راهکارهای نرمافزاری
________________________________________
محصولات همکاران سیستم
1. راهکاران همکاران سیستم
2. راهکاران ابری همکاران سیستم
3. نرم افزار CRM سرو
4. نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم
5. نرم افزار فروشگاهی دشت
6. اتوماسیون اداری
7. نرم افزار فصل همکاران
8. سیستم حسابداری و صورتهای مالی تلفیقی
________________________________________
راهکاران همکاران سیستم
راهکاران، یک ERP جامع و منطبق با تعاریف روز دنیاست که با پوشش وجوه مختلف کسبوکار و ارائه اطلاعات درست و بهموقع، سازمانها را در تصمیمگیری صحیح برای بالا بردن بهرهوری، کارایی و در نتیجه سودآوری یاری میکند. راهکاران تصویر شفافی از عملیات کسبوکارتان را پیش روی شما قرار میدهد و به شما این توانایی را میدهد که روی موارد مهم متمرکز شوید، ریسکهای کسبوکارتان را بهدقت ارزیابی کنید و سریعتر تصمیم بگیرید.
با راهکاران همکاران سیستم؛
• روی موارد مهم متمرکز میشوید.
• ریسکهای کسبوکارتان را بهدقت ارزیابی میکنید و سریعتر تصمیم میگیرید.
• روند اجرای عملیات سازمان را با توجه به نیاز بازار و مشتریان خود بهسادگی تغییر میدهید.
• سیاستهای کاری نوینتان را در تمام شبکهی کاری اعمال یا فرآیند تازهای را تعریف میکنید و آن را به دیگر فرآیندهای مدیریتی خود میافزایید.
• میتوانید تکنولوژیهای روز همچون موبایل سرویس، RFID و بارکد را در کسبوکارتان بهکار بگیرید.
راهکاران چه سیستمهایی دارد؟
راهکار مدیریت تولید:
برنامهریزی دقیق، تولید محصولات با کیفیت، استفادهی بهینه از منابع تولیدی و برآورد نیازهای بازار از مسائل مهم سازمانهای تولیدی است که در راهکار مدیریت تولید راهکاران قابل مدیریت است.
راهکار مالی:
اطلاعات مالی مرتبط، مفید و یکپارچهای را، در لحظه و با اطمینان از درستی آنها در اختیار بگیرید.
راهکار خرده فروشی:
با مکانیزه کردن فرآیند فروش در فروشگاههای سازمان خود با پراکندگی جغرافیایی مختلف امکان نظارت بر عملکرد، میزان سود و زیان، مدیریت موجودیهای هر فروشگاه را داشته باشید.
راهکار فروش:
افزون بر مکانیزه کردن فرآیند فروش، الگوهای ارزیابی متنوعی را در تعامل با فروشندگان در اختیار بگیرید و کنترل کاملی را بر عملکرد آنان داشته باشید.
راهکار پخش:
فرآیندهای فروش سرد و پخش گرم، فروش عمده و فروش درب کارخانه را از سفارشگیری تا توزیع و تسویه حساب مدیریت کنید.
راهکار سرمایه انسانی:
متناسب با نیازهای کسبوکارتان، حوزهی سرمایه انسانی سازمان را مدیریت کنید.
راهکار تدارکات و لجستیک:
نظارت و کنترل کاملی بر مدیریت موجودی سازمان داشته باشید و از تحویل بهموقع و با مقدار مورد نظر کالا، اطمینان داشته باشید.
راهکار حسابداری مدیریت:
بهای تمامشده محصول یا خدمت سازمان خود را با سرعت و دقت کافی محاسبه کنید و با اطمینان در بازار رقابتی گام بردارید.
راهکار هوشمندی تجاری:
با هوشمندی راهکاران همکاران سیستم، به بینش عمیقی از کسبوکارتان دست پیدا کنید.
مدیریت فرآیندهای کسبوکار (فرایار راهکاران):
فرآیندهای سازمانی را بر بستر ERP راهکاران، پیادهسازی، شبیهسازی، اجرا و مانیتور کنید.
________________________________________
راهکاران ابری همکاران سیستم
همکاران سیستم همسو با فناوریهای روز دنیا، راهکارهای نرمافزاری خود را با فناوری رایانش ابری عرضه کرده است. ERP ابری همکاران سیستم با نام «راهکاران ابری» روی سرورهای شرکت همکاران سیستم نصب میشود و شما بینیاز از خرید سرور و سختافزار، از طریق اینترنت و در بستری امن، به این سرورها وصل میشوید. در این حالت نیاز نیست امتیاز نرمافزار را خریداری کنید. کافی است هزینهی اشتراک را متناسب با نیاز سازمانتان بپردازید و از یک راهکار نرمافزاری قدرتمند بهرهمند شوید. افزون براین، با بالاترین استانداردهای امنیتی، از امنیت دادههای سازمانتان اطمینان داشته باشید.
مزایای راهکاران ابری
کاهش هزینههای استفاده از نرمافزار و تهیه و نگهداشت زیرساخت موردنیاز
افزایش امنیت اطلاعات بهدلیل استفاده از سطوح بالای استانداردهای امنیتی
دسترسی در لحظه به اطلاعات سازمان، بدون محدودیتهای زمانی و مکانی
سبد محصولی مناسب و کارآمد
سبد محصولی راهکاران ابری
راهکار مالی راهکاران ابری
نرمافزار حسابداری و مدیریت مالی
راهکار فروش راهکاران ابری
مدیریت فرآیندها و سیاستگذاری فروش
راهکار پخش راهکاران ابری
مدیریت فرایندهای فروش و پخش از سفارشگیری تا توزیع
راهکار حسابداری مدیریت راهکاران ابری
سیستم محاسبه بهای تمامشده محصول یا خدمت
راهکار تدارکات و لجستیک راهکاران ابری
نرمافزار مدیریت بهینه تامین و کنترل هوشمند موجودی
راهکار هوشمندی تجاری راهکاران ابری
داشبوردهای مدیریتی
راهکار منابع انسانی ابری
سیستم کارگزینی، حقوق و دستمزد و مدیریت امور کارکنان
راهکار خردهفروشی راهکاران ابری
مدیریت یکپارچه و متمرکز فروشگاهها
________________________________________
SarvCRM نرم افزار CRM همکاران سیسم SarvCRM ؛
نرم افزار CRM همکاران سیستم، با هدف پاسخ به نیازهایی که سازمانها در فرایندهای بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش با آنها روبهرو هستند، عرضه شده است. این نرم افزار راهحلهای مؤثر و تأییدشده براساس بهترین تجربیات جهانی را برای پیشرفت و بهبود کسبوکارها ارائه میکند.
شرکت «توسعه راهکارهای مدیریت سرونو» از شرکتهای عضو گروه همکاران سیستم است که به شکل تخصصی در زمینهی CRM فعالیت میکند. سرونو علاوه بر عرضه نرم افزار SarvCRM ، بر اساس نیازهای کسبوکار های ایرانی و بهترین تجربیات بینالمللی، شرکتها را در فرایند تحول مدیریت ارتباط با مشتری از تعیین استراتژی CRM تا شناخت نیاز و بهکارگیری نرم افزار همراهی میکند.
________________________________________
نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم:
سپیدار همکاران سیستم نرمافزاری یکپارچه ویژهی کسبوکارهای کوچک است. این نرمافزار با توجه به نیاز شرکتها در حوزههای خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری تولید شده است . و به شما کمک میکند تا فرآیندهای کسبوکار خود را به سادگی و هوشمندانه مدیریت کنید.
سپیدار چه بستههایی دارد؟
بستهی تولیدی
با بسته تولیدی سپیدار امکان محاسبه و قیمتگذاری کالاهای تولید شده وجود دارد. همچنین میتوانید به تفکیک هر کالا، سود یا زیان فروش آن کالا را برآورد کنید. این بسته به شما امکان میدهد تا از آخرین موجودی انبار محصول و مواد اولیه خود با خبر شوید و با استفاده از امکان مدیریت پیام، زمان سفارش و زمان تحویل مواد اولیه خود را شناسایی کنید.
با استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشهای فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد تولید و فروش روزانه خود را بررسی کرده و در جریان آخرین تحولات و انحرافات فرآیند تولید خود قرار بگیرید.
بستهی خدماتی
با استفاده از بسته خدماتی سپیدار امکان تعریف و صدور فاکتور خدمت وجود دارد. بر این اساس میتوانید کالا و خدمات متفاوت با قیمتهای مختلف را در انواع متفاوتی از فروش به مشتریان عرضه کنید.
با استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشات فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد درآمد ناشی از خدمات را به صورت روزانه بررسی کنید. گزارشهای مرور فروش خدمات به شما امکان تشخیص خدمات پر کاربرد و پر سود را میدهد و میتوانید سود و زیان خدمات ارائه شده را برآورد کنید.
بستهی بازرگانی
بسته بازرگانی سپیدار این امکان را به شما میدهد تا در هر لحظه بتوانید موجودی انبار خود را کنترل کنید و با استفاده از امکان مدیریت پیام از حداقل موجودی خود و نقطه سفارش مطلع شوید.
با استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشهای فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد خرید و فروش روزانه خود را بررسی و در جریان آخرین تحولات کسب و کار خود قرار بگیرید. گزارشهای مرور فروش به شما امکان میدهد کالاهای پر فروش و سود آورتر خود را شناسایی کنید . این موضوع برای ثبت سفارشها در زمان مناسب برای خرید این دسته از کالاها ضروری است.
بستهی پیمانکاری
با استفاده از بسته پیمانکاری میتوانید بهای تمام شده هر پروژه و قراداد را در لحظه محاسبه کرده و با مقایسه با درآمدهای ناشی از صورت وضعیتهای تایید شده به سود و زیان هر فعالیت، قرارداد و پروژه دست پیدا کنید. همچنین شما میتوانید انحرافات هزینهای و میزان کارایی هر مدیر پروژه را با مقایسه هزینههای ثبت شده و هزینههای برآورد شده هر پروژه اندازهگیری کنید. امکانات گزارشگیری متنوع در این بسته به شما امکان میدهد تا به تفکیک قراداد و پروژه کارت پیمان را استخراج و میزان وصول و پرداخت به ازای هر قراداد و پروژه را شناسایی کنید و از مبالغ تسویه نشده هر پیمان هم مطلع شوید.
________________________________________
نرم افزار فروشگاهی دشت:
نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم، نرمافزاری ویژهی اصناف و فروشگاهها است. این بستهی نرمافزاری با امکانات دریافت و پرداخت، خرید و فروش و گزارشها پاسخگوی نیاز بسیاری از فروشگاهها ست.
دشت همکاران سیستم به نیاز طیف متنوعی از فروشگاهها پاسخ میدهد و برای صنفهایی مانند طلافروشی و املاک که فرایندهای خاصی دارند، راهکار ویژهای ارائه می کند.
همهی گزارشهای قانونی وزارت دارایی مانند خرید و فروش فصلی، مالیات بر ارزش افزوده و معافیت های مربوطه آن در این سیستم در نظر گرفته شده است. تا صاحبان اصنافی که ملزم به ارائه این گزارشها هستند به سادگی پاسخگوی سازمانهای مربوطه باشند.
دشت عمومی
نرم افزار دشت همکاران سیستم، نرم افزاری ساده ویژه فروشگاههاست که خیالتان را از بابت حسابهای فروشگاهتان راحت می کند.
این نرم افزار به شما امکان میدهد تا سود فروش هر کالا را مشخص کنید، بنابراین میتوانید کالاهای پرسود خود را شناسایی و عملیات فروش خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. همچنین به شما امکان میدهد تا مدت زمان خواب کالای خود را برآورد کنید؛ به این ترتیب میدانید هر کالا به چه میزان و به چه مدت در انبار فروشگاه میماند. با این اطلاعات میتوانید عملیات سفارش خرید و تامین کالای خود را مدیریت کنید.
با استفاده از امکان مدیریت عملیات چک میتوانید همه فرایندهای مرتبط با دریافتوپرداخت چک را مدیریت کنید؛ از تاریخ سررسید چکهای دریافتی یا پرداختی مطلع شوید و برای آن برنامهریزی کنید.
دشت طلافروشی
بسته طلافروشی نرمافزار دشت همکاران سیستم ابزاری مناسب برای انجام تمام عملیات طلا فروشی است.
در این سیستم می توانید اطلاعات طلا و سکه را با مشخصات وزن، عیار، اجرت، سود و تصویر ثبت و هنگام صدور فاکتور، قیمت آنها را با توجه به مظنهی روز به صورت خودکار محاسبه کنید.
امکاناتی مانند تسویهی فاکتور با روشهای نقد، کارتخوان و معاوضهی طلا و همچنین نگهداری مانده حساب وزنی و ریالی مشتریان از جمله راهکارهایی است که این نرمافزار با توجه به فرایندهای خاص این صنف ارائه میدهد.
ارائه گزارشهای ویژه مانند موجودی وزنی و ریالی بر اساس نرخ آخرین مظنه، سود حاصل از فروش و مانده حساب وزنی و ریالی مشتریان به شما کمک میکند طلافروشی خود را بهتر و راحتتر مدیریت کنید.
________________________________________
همکاران سیستم با شناخت و تجربهای که از همراهی مشتریان خود کسب کرده است، راهکارهایی متناسب با فرایندها و نیازهای آنها را در اختیارشان میگذارد و همواره همسو با فناوریهای روز دنیا راهحلهای خود را توسعه میدهد.
راهکارهای همکاران سیستم به صاحبان کسبوکارها کمک میکنند تا با بینش دقیقتری سازمانشان را مدیریت کنند و از تغییرات بازار و روندهای آن مطلع شوند.
اصلیترین فعالیتهای همکاران سیستم
سپیدار همکاران سیستم نرمافزاری یکپارچه ویژهی کسبوکارهای کوچک است. این نرمافزار با توجه به نیاز شرکتها در حوزههای خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری تولید شده است . و به شما کمک میکند تا فرآیندهای کسبوکار خود را به سادگی و هوشمندانه مدیریت کنید.
• ارائهی راهکارهای نرمافزاری برای سازمانهای متوسط و بزرگ در صنایع مادر، تولیدی، خدماتی و بازرگانی؛ با محصول راهکاران (ERP+BI+BPM Tools)
• ارائهی راهکاران بر بستر ابر ( ERP On the Cloud)
• ارائهی راهکارهای نرمافزاری برای کسبوکارهای کوچک؛ محصول سپیدار
• ارائهی راهکارهای نرمافزاری برای اصناف؛ محصول دشت
• ارائهی راهکارهای خاص فناوری اطلاعات برای دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی؛ محصول بخش عمومی
• ارائهی راهکار اتوماسیون اداری تحتوب
• ارائهی خدمات آموزش، استقرار و پشتیبانی راهکارهای نرمافزاری
________________________________________
محصولات همکاران سیستم
1. راهکاران همکاران سیستم
2. راهکاران ابری همکاران سیستم
3. نرم افزار CRM سرو
4. نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم
5. نرم افزار فروشگاهی دشت
6. اتوماسیون اداری
7. نرم افزار فصل همکاران
8. سیستم حسابداری و صورتهای مالی تلفیقی
________________________________________
راهکاران همکاران سیستم
راهکاران، یک ERP جامع و منطبق با تعاریف روز دنیاست که با پوشش وجوه مختلف کسبوکار و ارائه اطلاعات درست و بهموقع، سازمانها را در تصمیمگیری صحیح برای بالا بردن بهرهوری، کارایی و در نتیجه سودآوری یاری میکند. راهکاران تصویر شفافی از عملیات کسبوکارتان را پیش روی شما قرار میدهد و به شما این توانایی را میدهد که روی موارد مهم متمرکز شوید، ریسکهای کسبوکارتان را بهدقت ارزیابی کنید و سریعتر تصمیم بگیرید.
با راهکاران همکاران سیستم؛
• روی موارد مهم متمرکز میشوید.
• ریسکهای کسبوکارتان را بهدقت ارزیابی میکنید و سریعتر تصمیم میگیرید.
• روند اجرای عملیات سازمان را با توجه به نیاز بازار و مشتریان خود بهسادگی تغییر میدهید.
• سیاستهای کاری نوینتان را در تمام شبکهی کاری اعمال یا فرآیند تازهای را تعریف میکنید و آن را به دیگر فرآیندهای مدیریتی خود میافزایید.
• میتوانید تکنولوژیهای روز همچون موبایل سرویس، RFID و بارکد را در کسبوکارتان بهکار بگیرید.
راهکاران چه سیستمهایی دارد؟
راهکار مدیریت تولید:
برنامهریزی دقیق، تولید محصولات با کیفیت، استفادهی بهینه از منابع تولیدی و برآورد نیازهای بازار از مسائل مهم سازمانهای تولیدی است که در راهکار مدیریت تولید راهکاران قابل مدیریت است.
راهکار مالی:
اطلاعات مالی مرتبط، مفید و یکپارچهای را، در لحظه و با اطمینان از درستی آنها در اختیار بگیرید.
راهکار خرده فروشی:
با مکانیزه کردن فرآیند فروش در فروشگاههای سازمان خود با پراکندگی جغرافیایی مختلف امکان نظارت بر عملکرد، میزان سود و زیان، مدیریت موجودیهای هر فروشگاه را داشته باشید.
راهکار فروش:
افزون بر مکانیزه کردن فرآیند فروش، الگوهای ارزیابی متنوعی را در تعامل با فروشندگان در اختیار بگیرید و کنترل کاملی را بر عملکرد آنان داشته باشید.
راهکار پخش:
فرآیندهای فروش سرد و پخش گرم، فروش عمده و فروش درب کارخانه را از سفارشگیری تا توزیع و تسویه حساب مدیریت کنید.
راهکار سرمایه انسانی:
متناسب با نیازهای کسبوکارتان، حوزهی سرمایه انسانی سازمان را مدیریت کنید.
راهکار تدارکات و لجستیک:
نظارت و کنترل کاملی بر مدیریت موجودی سازمان داشته باشید و از تحویل بهموقع و با مقدار مورد نظر کالا، اطمینان داشته باشید.
راهکار حسابداری مدیریت:
بهای تمامشده محصول یا خدمت سازمان خود را با سرعت و دقت کافی محاسبه کنید و با اطمینان در بازار رقابتی گام بردارید.
راهکار هوشمندی تجاری:
با هوشمندی راهکاران همکاران سیستم، به بینش عمیقی از کسبوکارتان دست پیدا کنید.
مدیریت فرآیندهای کسبوکار (فرایار راهکاران):
فرآیندهای سازمانی را بر بستر ERP راهکاران، پیادهسازی، شبیهسازی، اجرا و مانیتور کنید.
________________________________________
راهکاران ابری همکاران سیستم
همکاران سیستم همسو با فناوریهای روز دنیا، راهکارهای نرمافزاری خود را با فناوری رایانش ابری عرضه کرده است. ERP ابری همکاران سیستم با نام «راهکاران ابری» روی سرورهای شرکت همکاران سیستم نصب میشود و شما بینیاز از خرید سرور و سختافزار، از طریق اینترنت و در بستری امن، به این سرورها وصل میشوید. در این حالت نیاز نیست امتیاز نرمافزار را خریداری کنید. کافی است هزینهی اشتراک را متناسب با نیاز سازمانتان بپردازید و از یک راهکار نرمافزاری قدرتمند بهرهمند شوید. افزون براین، با بالاترین استانداردهای امنیتی، از امنیت دادههای سازمانتان اطمینان داشته باشید.
مزایای راهکاران ابری
کاهش هزینههای استفاده از نرمافزار و تهیه و نگهداشت زیرساخت موردنیاز
افزایش امنیت اطلاعات بهدلیل استفاده از سطوح بالای استانداردهای امنیتی
دسترسی در لحظه به اطلاعات سازمان، بدون محدودیتهای زمانی و مکانی
سبد محصولی مناسب و کارآمد
سبد محصولی راهکاران ابری
راهکار مالی راهکاران ابری
نرمافزار حسابداری و مدیریت مالی
راهکار فروش راهکاران ابری
مدیریت فرآیندها و سیاستگذاری فروش
راهکار پخش راهکاران ابری
مدیریت فرایندهای فروش و پخش از سفارشگیری تا توزیع
راهکار حسابداری مدیریت راهکاران ابری
سیستم محاسبه بهای تمامشده محصول یا خدمت
راهکار تدارکات و لجستیک راهکاران ابری
نرمافزار مدیریت بهینه تامین و کنترل هوشمند موجودی
راهکار هوشمندی تجاری راهکاران ابری
داشبوردهای مدیریتی
راهکار منابع انسانی ابری
سیستم کارگزینی، حقوق و دستمزد و مدیریت امور کارکنان
راهکار خردهفروشی راهکاران ابری
مدیریت یکپارچه و متمرکز فروشگاهها
________________________________________
SarvCRM نرم افزار CRM همکاران سیسم SarvCRM ؛
نرم افزار CRM همکاران سیستم، با هدف پاسخ به نیازهایی که سازمانها در فرایندهای بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش با آنها روبهرو هستند، عرضه شده است. این نرم افزار راهحلهای مؤثر و تأییدشده براساس بهترین تجربیات جهانی را برای پیشرفت و بهبود کسبوکارها ارائه میکند.
شرکت «توسعه راهکارهای مدیریت سرونو» از شرکتهای عضو گروه همکاران سیستم است که به شکل تخصصی در زمینهی CRM فعالیت میکند. سرونو علاوه بر عرضه نرم افزار SarvCRM ، بر اساس نیازهای کسبوکار های ایرانی و بهترین تجربیات بینالمللی، شرکتها را در فرایند تحول مدیریت ارتباط با مشتری از تعیین استراتژی CRM تا شناخت نیاز و بهکارگیری نرم افزار همراهی میکند.
________________________________________
نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم:
سپیدار همکاران سیستم نرمافزاری یکپارچه ویژهی کسبوکارهای کوچک است. این نرمافزار با توجه به نیاز شرکتها در حوزههای خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری تولید شده است . و به شما کمک میکند تا فرآیندهای کسبوکار خود را به سادگی و هوشمندانه مدیریت کنید.
سپیدار چه بستههایی دارد؟
بستهی تولیدی
با بسته تولیدی سپیدار امکان محاسبه و قیمتگذاری کالاهای تولید شده وجود دارد. همچنین میتوانید به تفکیک هر کالا، سود یا زیان فروش آن کالا را برآورد کنید. این بسته به شما امکان میدهد تا از آخرین موجودی انبار محصول و مواد اولیه خود با خبر شوید و با استفاده از امکان مدیریت پیام، زمان سفارش و زمان تحویل مواد اولیه خود را شناسایی کنید.
با استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشهای فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد تولید و فروش روزانه خود را بررسی کرده و در جریان آخرین تحولات و انحرافات فرآیند تولید خود قرار بگیرید.
بستهی خدماتی
با استفاده از بسته خدماتی سپیدار امکان تعریف و صدور فاکتور خدمت وجود دارد. بر این اساس میتوانید کالا و خدمات متفاوت با قیمتهای مختلف را در انواع متفاوتی از فروش به مشتریان عرضه کنید.
با استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشات فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد درآمد ناشی از خدمات را به صورت روزانه بررسی کنید. گزارشهای مرور فروش خدمات به شما امکان تشخیص خدمات پر کاربرد و پر سود را میدهد و میتوانید سود و زیان خدمات ارائه شده را برآورد کنید.
بستهی بازرگانی
بسته بازرگانی سپیدار این امکان را به شما میدهد تا در هر لحظه بتوانید موجودی انبار خود را کنترل کنید و با استفاده از امکان مدیریت پیام از حداقل موجودی خود و نقطه سفارش مطلع شوید.
با استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشهای فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد خرید و فروش روزانه خود را بررسی و در جریان آخرین تحولات کسب و کار خود قرار بگیرید. گزارشهای مرور فروش به شما امکان میدهد کالاهای پر فروش و سود آورتر خود را شناسایی کنید . این موضوع برای ثبت سفارشها در زمان مناسب برای خرید این دسته از کالاها ضروری است.
بستهی پیمانکاری
با استفاده از بسته پیمانکاری میتوانید بهای تمام شده هر پروژه و قراداد را در لحظه محاسبه کرده و با مقایسه با درآمدهای ناشی از صورت وضعیتهای تایید شده به سود و زیان هر فعالیت، قرارداد و پروژه دست پیدا کنید. همچنین شما میتوانید انحرافات هزینهای و میزان کارایی هر مدیر پروژه را با مقایسه هزینههای ثبت شده و هزینههای برآورد شده هر پروژه اندازهگیری کنید. امکانات گزارشگیری متنوع در این بسته به شما امکان میدهد تا به تفکیک قراداد و پروژه کارت پیمان را استخراج و میزان وصول و پرداخت به ازای هر قراداد و پروژه را شناسایی کنید و از مبالغ تسویه نشده هر پیمان هم مطلع شوید.
________________________________________
نرم افزار فروشگاهی دشت:
نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم، نرمافزاری ویژهی اصناف و فروشگاهها است. این بستهی نرمافزاری با امکانات دریافت و پرداخت، خرید و فروش و گزارشها پاسخگوی نیاز بسیاری از فروشگاهها ست.
دشت همکاران سیستم به نیاز طیف متنوعی از فروشگاهها پاسخ میدهد و برای صنفهایی مانند طلافروشی و املاک که فرایندهای خاصی دارند، راهکار ویژهای ارائه می کند.
همهی گزارشهای قانونی وزارت دارایی مانند خرید و فروش فصلی، مالیات بر ارزش افزوده و معافیت های مربوطه آن در این سیستم در نظر گرفته شده است. تا صاحبان اصنافی که ملزم به ارائه این گزارشها هستند به سادگی پاسخگوی سازمانهای مربوطه باشند.
دشت عمومی
نرم افزار دشت همکاران سیستم، نرم افزاری ساده ویژه فروشگاههاست که خیالتان را از بابت حسابهای فروشگاهتان راحت می کند.
این نرم افزار به شما امکان میدهد تا سود فروش هر کالا را مشخص کنید، بنابراین میتوانید کالاهای پرسود خود را شناسایی و عملیات فروش خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. همچنین به شما امکان میدهد تا مدت زمان خواب کالای خود را برآورد کنید؛ به این ترتیب میدانید هر کالا به چه میزان و به چه مدت در انبار فروشگاه میماند. با این اطلاعات میتوانید عملیات سفارش خرید و تامین کالای خود را مدیریت کنید.
با استفاده از امکان مدیریت عملیات چک میتوانید همه فرایندهای مرتبط با دریافتوپرداخت چک را مدیریت کنید؛ از تاریخ سررسید چکهای دریافتی یا پرداختی مطلع شوید و برای آن برنامهریزی کنید.
دشت طلافروشی
بسته طلافروشی نرمافزار دشت همکاران سیستم ابزاری مناسب برای انجام تمام عملیات طلا فروشی است.
در این سیستم می توانید اطلاعات طلا و سکه را با مشخصات وزن، عیار، اجرت، سود و تصویر ثبت و هنگام صدور فاکتور، قیمت آنها را با توجه به مظنهی روز به صورت خودکار محاسبه کنید.
امکاناتی مانند تسویهی فاکتور با روشهای نقد، کارتخوان و معاوضهی طلا و همچنین نگهداری مانده حساب وزنی و ریالی مشتریان از جمله راهکارهایی است که این نرمافزار با توجه به فرایندهای خاص این صنف ارائه میدهد.
ارائه گزارشهای ویژه مانند موجودی وزنی و ریالی بر اساس نرخ آخرین مظنه، سود حاصل از فروش و مانده حساب وزنی و ریالی مشتریان به شما کمک میکند طلافروشی خود را بهتر و راحتتر مدیریت کنید.
________________________________________